top of page

Beli švicarski ovčar, sanje ali resničnost?

Vse se je začelo leta 2012, bilo je poletje. S takratnjim fantom sva hodila ob obali, bila sva na otoku Lošinj, in govorila o psih. Razmišljala sem o pasmi, ki bi mi ustrezala, iskala sem nekaj lepega, posebnega, elegantnega, poslušnega, aktivnega, zaščitniškega in ustrežljivega vodniku. Na misel mi je šinil prečudovit bel pes, ovčar. V mojih očeh je imel vse kar sem si želela, notranjo in zunanjo lepoto, pripravljenost delovati skupaj s človekom, aktiven pes primeren za pohode, dolge sprehode, trikce, šolanje poslušnosti, in celo agility ( bolj ljubiteljsko, ne teknovalno-pa vseeno) in ker obožujem bele živali-trenutno si življenje z mano že osem let deli Nala, samojedka, prav tako bele barve- je bila bela barva zadetek v polno.

Od leta 2012 sem iskreno, skoraj vsak dan prebirala o teh čudovitih psih, hodila na razstave, kjer sem jih videvala- bele volkce in njihove ponosne lastnike ter vzreditelje, šla sem na piknik-srečanje teh psov v Ljubljano kjer sem spoznala to prečudovito vzrediteljico od katere psičko dobim.

Mojo prečudovito Sky-rodovniško-SLO WHITE ROSE-VENUS.

17. marec. Dan ko se mi je začelo spreminjati življenje. Vedno sem bila nekoliko žalostno dekle, v sebi sem nosila veliko breme svojega sveta in sveta v katerem živimo. Sem namreč borka za pravice živali in ljudi in včasih je enostavno vsega preveč. Vedno sem verjela, da bo moje življenje lepše, da bo vanj zasijal žarek sonca. In tega dne se je to čisto zares zgodilo. Zjutraj me je zbudil oče, (ura je bila natanko 5:00- zjutraj) ko je bila v hiši "galama" češ, da je z našim najmlajšim članom družine, mešančkom Rcky-jem nekaj hudo narobe. Vstala sem iz postelje n zagledala kri. Vsepovsod. Ker sem hodila na veterino sem natanko vedela kaj to pomeni. Še preden so kliniko prav odprli sem že pred vrati kričala naj me spustijo s psom noter, da je nujno. Psa mojih staršev sem ta dan rešila, bil je zastrupljen. Starša sta mi bila neskončno hvaležna, vedela sta kako si želim belega ovčarja in mami sem povedala, da imata Emanuela in Slavi leglo. SLIŠALA SEM BESEDE, KI SEM JIH ŽELELA SLIŠATI LETA.

Dve leti nazaj sem že načrtovala nakup švicarja pri drugi psarni, a mi je kot uročeno pokojna babica pred vrata prinesla Ricky-ja, ki bi drugače ostal pri njima, kar pa nikakor nisem imela srca dopustiti, saj njen mož nima vseh kolescev na svojem mestu in je njunega 13 let starega psa brcal in pretepal... Nisem dovolila, da to nebogljeno bitje, ki je tičalo v škatli za čevlje doleti enaka usoda. Tako sem se odrekla svoji dolgoletni želji.

IN ZDAJ IMAM KONČNO DOVOLJENJE. Pa kaj, bomo pač imeli 3 PSE <3 Več ljubezni zame in vso družino, saj nismo edini.

18. februarja so na svet prikukali mladički v psarni WHITE ROSE, LEGLO "V"

In moja punca WHITE ROSE VENUS, po besedah vzrediteljic, najlepša punca v leglu, "šefica" ki dela red, najbolj pogumna in nadvse krasna punčka.

OČE: CH Hungry Senaka Du Bois Des Ternes

MAMA: Slo-White rose Breeze with ease

bottom of page