top of page

Življenje je lepo!

Minili so trije dnevi odkar je ta mala del moje družine. In lahko rečem, da se je odlično vklopila. Je samozavestna, "špila frajerko" ponoči ko je oče prišel iz nočne je že pazila svoj nov dom dokler ni ugotovila, da je on, potem pa takoj v "nežno" stanje :)

Je prava mala požeruhinja, sledi mi kot senca in nas vse doma šteje kot ovčk, da smo ja vsi na kupu, bog ne daj, da greš na stranišče :D Iz največjega spanca se predrami in "hop" že caplja za vsakim posebaj in se tako grdo "poči" na tla, da še mene zaboli, potem pa spet sledi nazaj v kuhinjo iz kopalnice ali v sobo.

Prvo noč me je zbudila ob 4 zjutraj, drug dan pa je dobila obisk, je prišel moj fant, mi je malce pomagal, kajti imam tri pse in mi je lažje, da malo menjujeva vloge, ta čas ko se jaz ukvarjam s Sky se on z Nalo, in obratno, in seveda Ricky. Naša mačka pa itak nič ne komplicira samo, da ima hrano in carto. S fantom sta se takoj ujela, a se vidi, da si je izbrala mene in je takoj protestirala če sem prosila fanta naj jo podrži, da grem meter proč, da bi jo lahko fotografirala. Je začela vzganjati ves kraval. Da mu ni preostalo drugega kot, da jo spusti k meni in lupčki so padali ter hop v naročje kot, da me ni videla celo večnost ( a sem stala meter proč za sekundo) Drugo noč sem bila utrujena od nenaspanosti in skrbi za vse tri kužke tako, da sem šla spat v dnevno sobo, Sky pa je bila v sosednji pri fantu, tako, da sem lahko spala do 6-zjutraj.

Danes pa me je zbudila ob pol štirih in sva imeli ČUDOVITO jutro. Seveda ko se mi je uspelo skobacati in postelje, me je pripričala, da moram, saj je bila na vse zgodaj tako navihano hiperaktivna, da se je lotila zaves, mačke, Ricky-ja, kablov, postelje in še česa, :D Dirke gor in dol po stanovanju. Sem si rekla " A, zdaj pa je čas, da malo zver zmatram" ;) A kaj ko babnica ni želela hodit, pa je protestirala. Sem ji rekla " Ja, važno, da si lahko vso bajto vrgla po konci, hodla pa ne bi!" In je bila sprva užaljena, ker je gazdarca vstrajala potem pa je ugotovila, da so tudi mrzla jutra prav lušna. Sem ji pokazala naš čudovit gozd in kar se ni mogla načuditi vsem zvokom, ptičjemu petju, veveričkam, prav osupla je bila. A ta mala se nočesar ne boji in se je samozavestno podala novi poti nasproti.

Malo prej, pred pol ure jo je prišla obiskat moja predraga najboljša kolegica in seveda se malecki po vročini pač ni dalo šetat ;) A je takoj spremenila mnenje ko je vstopila v nekoliko bolj mrzel gozd poln vseh teh vonjav in zvokov :)

Potem sem jo odpeljala domov, vzela ta starejšo psico in sprehod ponovila še z njo in s ta malim Ricky-jem.

Sky pa sedaj spi kot ubita, polna vtisov in sladko sanja, da pasje življenje ne bi moglo biti lepše :) Sploh če Anja slučajno ne vidi ko imogrede kakšno lužico spusti in ko "čudežno" izginejo čevlji. Ja, bo nas že naučila pospravljat, si misli :)

Za konec pa še video kako "šefica" reagira na zvoke iz telefona in svoj odsev v ogledalu :)


bottom of page