top of page

Prečudovito poletje

In je že september. Nikakor ne morem dojeti, da je že minilo toliko mesecev od kar imam Sky. Že dolgo se nisem spravila pisat bloga, ker je bilo enostavno vsega preveč :) Na pozitiven način, seveda;)

Vedno sem sanjala o nepozabnem poletju, da bi bilo po dolgem času eno leto mir z boleznimi in smrtjo koga od ljubljenih. Zadnja leta smo imeli z družino prekleto smolo. Želela sem si oddahnit od bolnišnic, pogrebov in solz. In odkar imam Sky, se je vse drastično izboljšalo. Končno lahko DIHAM. Včasih je bil vsak moj vdih boleč, bolečina me je utrujala in bila sem brez volje.

In moja Sky je bila žarek upanja in je še sedaj. S svojo pozitivnostjo, njeno norostjo, nerodnostjo in brezpogojno zvestobo mi lepša vsak dan in riše nasmeh na obraz. Ne morem verjeti, da je mladič lahko tako zvest. Stara je šele 6,5 mesecev in že kaže svoj karakter do potankosti. Ne morem opisat koliko mi pomeni. Ko se vrnem z dela, se dejansko joče kot otrok od sreče in je tako srečna, da še jaz zajokam od sreče, da jo vidim :) Prvi dan moje odsotnosti, se ni dotaknila hrane, pa naj pove,, da je požeruh po duši.

Res je, zvestoba ovčarja je neprimerljiva s katero koli drugo pasmo. Da ne bo pomote, tudi Nala me obožuje, je zvesta, me je vesela, a na drugačen način, bolj zaprt, in način ko je en sam pogled dovolj in točno vem, da je ta pogled namenila le meni, to je moja Nala <3

Huh,, kje naj začnem... Poletje... Bom kar z morjem. Odšli smo v Crikvenico. In ne morem verjeti kakšne počitnice so to bile! PASJA PLAŽA, PASJI BAR, PASJE PIVO-brezzakoholno seveda-, ČIPS, SLADOLED! Psi so bili socializirani, stabilni. Sky je bila prava atrakcija. Ni me želela spustiti z oči, ( takrat je štela skoraj 6 mesecev) Načeloma ne plava. A ko sem v vodo šla jaz, je plavala kot zmešana, kot profesionalka. :) In TAKOJ meni v naročje, potem sem jo VSAKOKRAT morala nositi po vodi, cartati, in potem je odplavala nazaj na obalo. Vsi so se smejali, kako je vsakokrat pristala ( na njeno željo) in mi ni dala izbire-meni v naročju. CARICA! In da bi jo videli, kako je razvajena! :D Ni želela ležati na kamenčkih, na trdem. In je skočila na ležalnik. OBALNA STRAŽA!

V množici ljudi je fenomenalna, s psi tudi. Ko pa začuti, da je kak pes karakterno nepredvidljiv se ji naježi kožuh in me začne branit, se postavi pred mene. To se je zgodilo 2x, in smešno, vedno s predstavnikoma enake pasme- Husky-jem. Bila sta malce nepredvidljiva in dominantna. Na morju sva jo s fantom vzela tudi na čoln, malo se je bala, a sem jo zavila v brisačo, jo pomirila, potem pa je kar sama skakala v vodo in plavala ter uživala na čolnu. :) Ko smo šli zvečer v restavracijo je zaspala ob mizi. Ko smo šli v največji lokal tam naokrog je potrpežljivo čakala- Ker sem vložila svoje srce in dušo v njeno socializacijo, nimava težav.

VIDEO MORJA:

Naj fotografije povedo več kot besede.

Uresničila se mi je tudi dolgoletna želja. S fantom in obema psicama smo šli kampirat na Črno jezero, sredi Pohorja. Neokrnjena narava. Umaknila sva se v gozd. Proč od vseh. Sva si postavila šotor in zakurila ogenj. Psici sta uživali. Stražili naju in šotor, za sekundo, se nista oddaljili. Sta pa tudi plavali v jezeru., noreli po širnem gozdu. Bilo je nepozabno. Tišina, svež zrak, zelenje, mah. Spati pod zvezdami.

Sky je pa tudi šla na obisk k njeni prvi družinici :) Smo se peljali, jaz, moj fant, moja kolegica s njeno psičko, enake pasma kot Sky.

Neverjeten izlet iz Maribora v Ljubljano. Psi so uživali! Psarna WHITE ROSE, vsakoletno organizira srečanje psov iz njihove vzreje. Sky se je posebej igrala z njenim bratcem Valvasorjem.-klicno Billy.

VSI so bili navdušeni nad Sky. Res je prava lepota.

Fotografije:

Obiskal nas je tudi od mojega fanta pes, mešanec med pit bullom, staffordom.

Poleg psov, izletov sem pa uživala še s fantom, prijatelji in nočnim življenjem. Hvaležna sem. Sreča mi je bila usojena.


bottom of page