top of page

Zaključek starega leta in začetek novega

Pa smo dočakali vstop v novo leto =)

Upam, da bo to še boljše kot je bilo leto 2016. Odkar sem spremenila svoj pogled na svet, stvari tečejo nadvse pozitivneje, vse je v glavi. Naš um je močnejši od katere koli sile.

Že dolgo nisem nič pisala, preprosto ne najdem časa sproti zapisat vse stvari, ki se odvijajo.

Jesen in začetek zime sta bili polni druženja z novimi prijatelji, ki sem jih pridobila ravno zaradi Sky. Sploh za druženje z Dragano in njenimi psi sem zelo hvaležna. Ima ameriško staffordshirsko terierko in belo ovčarko, skupaj z Nalo in Sky so prav posrečeno babje krdelo :)

Levo Sky, na sredini Cuba, desno Una

Na Pohorju je bilo krasno! Sky je doživela svoj prvi sneg. Jaz sem kot nora uživala v zasneženi naravi. Tišina je pomirjala mojo dušo.

Druženje s psi v mariborskem pasjem parku.

Spoznavanje konjev v Kamnici

Naše krajše potovanje <3 Z mojo ljubeznijo sva 6.12 praznovala 3 leta zveze <3 Zato sva se odločila, da si vzameva krajše potovanje na Bled :) Uživali smo ba polno. Sky se je izkazala kot najboljši "travel buddy" <3 Proud <3 Na vlaku je bila Sky neverjetna. Pot dolga 5 ur v eno smer. 5 v drugo. In vso vožnjo tja in nazaj je bila tako pridna 😍 Ponosna na njo. Uspelo mi jo je dobro socializirat. Spala celo pot in se zbujala le ko so jo potniki božali.

With my Sky, we went to a special place, which means a lot to me. A place of my childhood and my escape. A place where I spent many hours A place which reminds me of a man I've lost- it was his place. And his soul rests here. <3 Rest in peace grandpa <3

Megleni jesenski dnevi

Vesela sem, ker sem ponovno navezala stike z dolgoletno prijateljico Saro, s katero sva bili sošolki in sva doživeli prenekateri trenutwk skupaj =) Zdaj ko ima psičko, se tudi midve pogosteje vidiva in hodiva na izlete :) Večkrat prespi s psičko pri meni, hkrati pa sva šli na Pohorje s psi.

Levo moj Ricky, zraven njega Sarina Flora, na sredini moja Nala& Sky na desni.

Ker me je prijateljica Maša prosila za fotošuting njenega rottwailerja Casina, je tudi Sky doživela nepozaben dan in plavanje v Dravi =)

Ogromno trenutkov s psicama preživim tudi v Počehovi pri moji ljubezni :)

Sky pa postaja neverjetno lepa mlada dama

Za leto 2017 imam nove želje, nove cilje. Pustimo se presenetit =)


bottom of page